piątek, 17 sierpnia 2012

Kremy BB

Właśnie przeglądałam sobie gazetkę rossmana gdy zobaczyłam w niej kolejną nowość krem BB od Eveline. Na rynku w dosyć krótkim czasie pojawiło się na prawdę wiele kremów BB i stały się one bardzo popularne. I postanowiłam poświęcić im osobny post. Przeglądając kremy BB dostępne w Polsce(jednym słowem "podróbki" oryginalnych japońskich czy jakiś tam kremów BB) zauważyłam że nawet AA czy Loreal również wypuściły na rynek kremy BB. Same zobaczcie jaki jest wybór:

(nie jestem pewna czy GOSH jest dostępny w PL)




Jestem zszokowana ile tego typu produktów pojawiło się na Polskim rynku! Ja posiadam krem BB z Garniera ale widząc że jest jeszcze z AA i Eveline od razu chce lecieć po nie do sklepu. Ale muszę się powstrzymać aż do czasu kiedy wykończę ten z Garniera bo przecież mi nie uciekną :)

2 komentarze:

  1. Moim nr 1 jest póki co Garnier...bo innych nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O zapraszam do siebie, u mnie dosc duzo kremów BB sie ostatnio narobilo:) Przy okazji dodam ze za niedlugo rozpoczynam swój pierwszy konkurs w którym mozna wygrac rózne próbki prawdziwych koreanskich kremów BB jak i kocie mascary Tony Moly:))
    Pozdrawiam i zapraszam:)
    heavy-duty-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń