piątek, 17 sierpnia 2012

My Secret 148 Mint

Dziś recenzja lakieru My secret- Mint. Jest to idealny kolor na lato który wygląda na paznokciach bardziej jak błękit niż mięta.
Firma: My Secret
Numer:148 Mint
Kolor: Mięta, błękit
Krycie: Mi wystarcza 1 warstwa ale są małe prześwity na paru pazurkach.
Cena: 6-7zł
Pojemność: 10ml
Ważność: 24 miesięce od otwarcia(czyli 2 lata)
Trwałość: Rewelacyjna! Żaden inny lakier tak świetnie nie trzyma się na moich paznokciach! Mogę go nosić 2 tygodnie na pazurkach i odprysk mam może na jednym czy dwóch pazurkach i delikatnie starte końcówki
Konsystencja: Według mnie idealna
Dostępność: Natura, może jakieś małe drogerie
Plusy:
+TRWAŁOŚĆ!(Lakiery My secret to jedyne lakiery które przez tydzień w stanie nienaruszonym trzymają się na moich paznokciach)
+krycie
+długa ważność(aż 2 lata a wiadomo że czasem i tak lakier po tych 2 latach jest dobry do użytku)
+niska cena(ja go złapałam na promocji z chyba 6,50 na 4,50 zł :)
+bardzo ładny miętowo-błękitny kolor
Minusy:
NIE MA :)




Oczywiście na wskazującym paluszku. żałuję że ścięłam tak długie paznokcie :(
 Świeżo pomalowane pazurki:

Tu widać delikatnie starte końcówki po niecałym tyg. noszenia lakieru

Zdjęcie poniżej było robione po 11 dniach po pomalowaniu paznokci miętowym lakierem(na żółty nie patrzcie) i jak widać na bokach lakier po odpryskiwał na palcu wskazującym a drugi paluszek pomalowany na miętowo jest właściwie w stanie nie naruszonym(przypominam po 11dniach!) Mogła bym je dalej męczyć ale jak widzicie odrost paznokcia był już na prawdę spory. Dodatkowo w tym czasie byłam na wakacjach i pływałam po parę godzin w basenie z chlorowaną wodą! Pozostałe paznokcie są na żółto bo znudził mi się sam miętowy lakier a nie dla tego że poodpryskiwał.

Jadąc na wycieczkę tygodniową również pomalowałam paznokcie tym lakierem i nie musiałam martwić się o odpryski :) Uwielbiam te lakiery i na 100% jak pojawią się jakieś nowe ciekawe lakiery to sobie kupię :)

6 komentarzy:

  1. jaki śliczny kolor, ja takiego nigdzie znaleźć nie mogę, bo albo za ciemny albo za jasny, a ten jest idealny! :)
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, nie sądziłam, że my secret tyle wytrzyma na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szykuję się na lakiery tej firmy, dobrze wiedzieć, że tyle się trzymają :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolorki ;d
    Zapraszam Cię do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej. widzę, że interesują cię kosmetyki. widzisz? mnie też ;D twój blog jest na prwadę świetny, taki kolorowy, zorganizowany. chciałabym taki mieć, ale niestety dopiero zaczęłam pisać ;c jeśli masz ochotę to zajrzyj, skomentuj a może nawet zaobserwuj?? :)
    www.koosmetyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W połączeniu z żółtym podoba mi się ogromnie. Śliczne, przyjemnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń