niedziela, 20 maja 2012

Haul

Żadko bywam na zakupach ciuchowych a wczoraj wreszcie nastał ten dzień :) Oto moje zdobycze:

Różowa sukienka firmy Club Frendy rozmiar 36 kupiłam ją za jedyne 20zł! (nie pamiętam nazwy sklepu)

 Zakochałam się w tej różowej koronce <3


 Jej początkowa cena to chyba 130zł a końcowa 20zł :) Aż trudno uwierzyć
 Kolejna sukienka tym razem chabrowa(kolor trochę przekłamany) również za 20zł w tym samym sklepie
 Kolejne przesłodkie koronki <3
 Ze 150zł na 20zł gdybym kupiła tą sukienkę za 150zł a później zobaczyła tą przecenę to by mi szczena opadła.

I ostatnia sukienka z tego sklepu, zwyczajna na co dzień kosztowała 30zł z 40zł.
 Nieznana mi firma elisu

 Tu już zakupy z Tesco czyli zwiewna sukienka na lato za jedyne 12zł
 Na biuście jest taki ściągacz(niezależnie od rozmiaru biustu zmieścimy się w tą sukienkę)

 Przed przeceną kosztowała 39zł a po 12,30 zł :)
 Kolejna sukienka z tesco którą dziś mam na sobie to piękna chabrowa sukieneczka :)


Cena to również 12,30 ale z 57zł pomimo że pomyliłam rozmiary i zamiast 36-38 wzięłam 40-42 to sukienka i tak się trzyma na miejscu :)
 Znalazłam również śliczne kolczyki przecenione z 15 na 7,50zł

 Lusterko za jedyne 6zł( bardzo solidne ale trochę ciężkie)



Kolejne kolczyki również za jedyne 7,50 z 15zł

 Pomimo że nie noszę opasek to ta jest rewelacyjna przeceniona z 20 na 10zł
 Ten kwiatowy wzór jest cudowny <3
I ostatnia rzecz czyli bluzka która średnio przypadła mi do gustu ale będzie pasować do wielu ciuchów przeceniona z 59 na 17,70zł

To wszystko wiem że niektóre zdjęcia sa bokiem ale niestety na komputerze są normalnie a po wgraniu na bloga okazuje się że są bokiem. Ogólnie zakupy bardzo udane, wszystko kupione na promocjach za niską cenę :)

3 komentarze:

  1. Ta kwiatowa sukienka jest przepiękna :)
    dodaję do Obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wniosek, że warto czekać na przeceny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mnie sie podoba i zakochalam sie w tej niebieskiej sukience

    OdpowiedzUsuń