czwartek, 31 maja 2012

Wzorki na paznokciach :)

Ostatnio miałam ochotę pomalować paznokcie ale następnego dnia miałam szkołę a do szkoły nie mogę malować więc kombinowałam z wzorkami i nie sądziłam że za pierwszym razem niektóre wyjdą tak ładnie :)
Tak w ogóle to nie mam sondy do robienia wzorków więc moje przybory ograniczyły się do wykałaczki i wsuwki z grubszym końcem :)

Najpierw misiu który bardzo podobał się moim znajomym i rodzinie pomimo że nie jest idealny :)

Łapki które mega mi się spodobały a robiłam je wsuwką z grubszą końcówką  :)

Nutki robione wsuwką i wykałaczką również mnie urzekły <3  co ciekawe pomimo że może się wydawać że jest potrzebna wprawiona ręka to wcale tak nie jest.

 Tu już zabrakło mi palców na tworzenie jak widać to czerwone serduszko i groszkowy paznokieć mi nie wyszły ale w końcu i tak za chwile to zmywałam :)

To tyle dziś na paznokciach robiłam flagę Francji ponieważ moja klasa wylosowała ten kraj i mamy go reprezentować z okazji dnia dziecka :) Dzięki temu mogę pokazać się w szkole z kolorowymi paznokciami w barwach flagi Francji(niebieski, biały, czerwony).

4 komentarze:

  1. no misiak i łapki słodkie :) jak na kogoś niedoświadczonego to wyszły świetnie! :) obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne pazurki slodasne
    obserwuje i mam nadzieje ze rowniez mnie zaobserwujesz bedzie mi milo

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocie łapki są urocze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem że bardzo pomysłowe te wzorki :) Najbardziej podobają mi się nutki, a przesłodkie są ślady *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mania-kreuje-moda.blogspot.com/
    + obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń