piątek, 11 maja 2012

Lakiery Trosani z Niemiec

Hej dziś pokaże wam lakiery firmy Trosani.Niestety przypuszczam że nie są dostępne w Polsce a do tego nie pokaże wam ich w buteleczce ponieważ malowałam paznokcie u przyjaciółki jej lakierami. Jest to raczej mało znana Niemiecka firma ponieważ znalezienie zdjęć tych lakierów na internecie graniczy z cudem. Jedynie znalazłam takie: Ale te lakiery które ja używałam były z innej serii w kwadratowych a nie okrągłych flakonikach. Żałuje że ten komplet ze zdjęcia poniżej kosztuje 160zł a lakiery są dostępne tylko w Niemczech :(
 
Firma: Trosani
Numery: ----(nie mam pojęcia chyba jakaś limitowanka)
Kolory: pastelowy jasny fiolet, brudny o odcieniu różu fiolet
Krycie: za to właśnie POKOCHAŁAM te lakiery bo na zdjęciach mam po 1 warstwie! Wyobraźcie sobie pastel i to tak strasznie wybielony który kryje przy 1 warstwie! 
Cena:Patrząc na ten komplet 160(cena za komplet) podzielone przez 6(ilość lakierów w komplecie) to około 25zł więc właściwie podobnie do inglota ale przypuszczam że cena pojedynczej sztuki to około 30-40zł
 Pojemność: 7,5ml
Trwałość: Niestety dosyć krótka i lakier na 2 dzień odrysuje jak nie na 1 ja na 3 dzień szorowałam podłogę szmatą na kolanach w toalecie, a później przeszłam tam powódź(wylało się z wiadra 10l wody!) i lakier odprysnął na połowę paznokci ale każdy lakier by się tak zachował
Konsystencja: dosyć płynna
Dostępność: niestety Niemcy
Nie wypowiem się jakoś szczególnie na temat + i - bo użyłam ich tylko raz.
A tu na pazurkach: (te kolory są cudowne!)


 Ten wybielony fiolet czasem zachowuje się jak biały z jakimś ultrafioletem hehe :)
To tyle wiem że notka mało przydatna ale może komuś wpadnie w łapy ta firma :) Długo nie pisałam postów ale wiecie Majówka, wyjazdy, testy gimnazjalne a jak to się skończyło to teraz biorę się za poprawy żeby dostać się do dobrego liceum :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz