niedziela, 22 kwietnia 2012

Nowe lakiery Safari 331 i przeźroczysty

Hej dziś chciałam wam pokazać moje nowe lakiery Safari :D Była już jedna notka o nich ale teraz doszły 2 do mojej mini kolekcji :)
Odcienie:Szary nr331 i przeźroczysty(nie ma numerka)
Krycie lakierów Safari: dwie warstwy w przypadku tego szarego
Trwałość: Po ok. 2 dniach ścierają się końcówki ale odpryskuje dopiero po dłuższym czasie
Schnięcie: w normie, tam gdzie nałożyłam cieńsze warstwy było ok ale tam gdzie grubszą to po nocy miałam odcisk kołdry
 Pojemność:12ml
Konsystencja: Dla mnie w sam raz chociaż niewygodne jest to że potrafią spływać z "szyjki" na paznokieć i wtedy mamy nadmiar produktu
Cena: 2 do 5 zł ja kupiłam teraz za 3 zł a te 3 pierwsze za 2,50 i to w tym samym sklepiku co oznacza że podnieśli cenę
Dostępność: kiepska, w Szczecinie są na turzynie w budach ale ogólnie to w małych sklepikach itd.

 Tak wyglądają moje wszystkie lakiery Safari:
A zamiast narzekać na brak numerka którego po powrocie do domu już nie było przykleiłam karteczki z numerkami:
 Jeden nowy lakier to Safari nr 331- jasno szary(na paznokciach mam jedną warstwę ale nakładaną z 3 razy w sensie że maluje, mocze pędzelek i od razu maluje, mocze, maluje mocze i jak nie było już mocnych prześwitów to koniec :D Ale ogólnie to 2 warstwy są potrzebne do pełnego krycia
 A drugi zwykły przeźroczysty
A tak wyglądają paznokcie(wskazujący i środkowy bez przeźroczystego a pozostałe z)

 Widać różnice między błyskiem 2 pierwszych i 2 pozostałych
A na koniec pomalowałam wskazującego paznokcia lakierem  Essence Colour&Go nr 35 movie star
 (stare zdj. wiec nie patrzcie na długość paznokci) tu jest widoczny ten lakier niestety strasznie zgęstniał
I tyle ogólnie jak już wspominałam kiedyś bardzo lubię te lakiery i polecam bo kosztują jedyne 2-4zł

4 komentarze:

  1. kurcze ciągle pokazujecie te lakiery a w UK brak ich, i jak tu maniaczka lakierów ma wytrzymać do urlopu

    fajne kolorki mają

    Zapraszam do siebie http://kati568.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakierek 331 sama nie długo kupie. Śliczny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne pazurki.
    super blog!

    pzdr.
    + obserwuję
    i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam dużo lakierów z Safari :) te co Ty masz najlepsze na ten sezon ! :) obserwuje, bo ciekawy ten blog zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń