niedziela, 15 kwietnia 2012

Recenzja Essence Colour&go nr 70 nudle it!

Hej dziś recenzja lakieru Essence Colour&go nr 70 nudle it!
Firma: Essence
Seria: Colour&go
Nazwa: 70 nudle it!
Kolor: jak nazwa mówi nudle o chłodnej tonacji a odcieniu piaskowym
Krycie: UWAGA! Przy jednej warstwie! Na wszystkich zdjęciach widocznych poniżej jest 1 warstwa lakieru. Gdy nałożymy bardzo cienkie warstwy to konieczne są 2 ale jeśli od początku będziemy nakładać średniej grubości warstwę i tam gdzie może pojawić się prześwit przejeżdżać pędzelkiem jeszcze raz to spokojnie 1 warstwa da 100% krycia.
Pojemność: 5ml
Dostępność: Drogerie Natura
Data ważności: nie ma nigdzie napisane ale ogólnie te lakiery zaczynają gęstnieć po jakimś pół roku.
Cena: 5,50zł
Trwałość: mam ten lakier 3 dzień na paznokciach i dziś lekko starły mi się końcówki więc trwałość całkiem w porządku.
Konsystencja: w sam raz ale po paru miesiącach zaczyna gęstnieć
Plusy:
+krycie przy 1 warstwie
+niska cena(5,50zł)
+mała pojemność(zdąży się wykorzystać lakier przed zgęstnieniem)
+duża gama kolorów od nudle do czerni itd.
+przy tym kolorze całkiem dobra trwałość chociaż przy innych różnie to bywa
+schnie całkiem szybko(pomalowałam paznokcie jakieś pół godziny przed wyjściem i nic się z nimi później nie stało)
Minusy:
-bardzo nie lubię w tej serii tego że lakiery strasznie szybko gęstnieją użyłam go może z 3 razy i już zaczął robić się "glutowaty" z drugiej strony stwierdziłam że będą idealne do stempelków jak tylko uda mi się je kupić :)

To tyle. Ogólnie najbardziej denerwuje mnie to że tak szybko gęstnieją bo jednak mam sporo kolorów i nie maluję paznokci często jednym kolorem. Ale poza tym bardzo lubię te lakiery ze względu na ogromną gamę kolorów ;)

To zdj. było wykonane dawno temu więc nie patrzcie na stan paznokci.

Ciężko złapać na zdjęciu właśnie "ten właściwy odcień" Poniżej wyszedł trochę jak taki zielonkawy brzydal.

 Tu jak jakiś delikatny beż:

 Tu wygląda jeszcze inaczej:


 A w rzeczywistości kolor wygląda podobnie jak na poniższym zdjęciu:


 Tu już gotowe paznokcie i co drugi pokryty brokatowym lakierem przeźroczystym.

 A tak wygląda ten lakier mam go z Kappala(czy jak to tam się pisze)
 lakier Essence pokryty warstwą tego brokatowego:


3 komentarze:

  1. Kurcze muszę też się zaopatrzeć w ten lakier essence bo kocham nudziaki :) a krycie przy 1 warstwie -rewelacja :D
    Odpisałam u mnie, że kosmetyki MIYO możesz dorwać w drogerii internetowej http://kosmetyki-perfumy.com/

    PS> także dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej:) też mam i jeszcze mi się nie "skawalił" ale jest bardzo nietrwały.. no ale za tą cene da się przeżyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam żadnego lakieru essence, czas to zmienić:) obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń