wtorek, 3 kwietnia 2012

Recenzja błyszczyku Essence Stay with me- 02 my favorite milkshake

Hej. Dziś recenzja błyszczyka Essence Stay with me- 02 my favorite milkshake. Kolor jest taki jak na pierwszym zdjęciu czyli lekko brzoskwiniowo-łososiowy, dosyć blady. Na ustach lekko rozjaśnia naturalny kolor. Ładnie się błyszczy choć nie tworzy efektu tafli wody. Nie klei się, nie ma drobinek, jestem na tak :)
 Błyszczyk ma dosyć nieprzeciętny aplikator którym wygodnie się maluje.
 Dostępność: Natura
Cena: ok. 10zł
Ważność: 12 miesięcy od otwarcia
Pojemność:4ml
 Plusy:
+nie skleja ust
+przyjemny zapach
+ładny delikatny kolor
+nowoczesny aplikator
+bez drobinkowy
+/- mała pojemność używałam go może tydzień/dwa i już zabrakło mi produktu :(
-niekiedy nierówno rozprowadza się na ustach

To na tyle ogólnie produkt godny polecenia w niskiej cenie, chętnie kupiła bym go ponownie ale myślę że będę dalej szukać błyszczyka z większą pojemnością :)

Na prośbę jednej z blogerek dodaję zdjęcia na ustach:

Bez niczego:

 Z błyszczykiem:

A tu widać niefajny efekt jak błyszczyk nierówno się rozprowadzi to tworzą się takie "kreski" na górnej wardze.

4 komentarze:

  1. Też mam ten kolor, uwielbiam go :D Chciałabym dokupić jeszcze pare odcieni z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie;) moglabys jeszcze pokazac jak wyglada na ustach bo to mnie najbardziej ciekawi:D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny błyszczyk, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń