piątek, 6 kwietnia 2012

Lakiery Safari



 Dziś recenzja lakierów Safari. Dla porównania miętowego koloru, jest też lakier Ados. 
Odcienie: niebieski-102, miętowy-101, różowy(cukierkowy)-105
Krycie lakierów Safari: dwie warstwy w przypadku tych wszystkich 3 kolorów
Trwałość: Przeciętna ok. 2-3 dni
Pojemność:12ml
Konsystencja: Dla mnie w sam raz, może trochę gęste
Cena: 2 do 5 zł
Dostępność: kiepska, w Szczecinie są na turzynie w budach ale ogólnie to w małych sklepikach itd.
Mam te lakiery około pół roku i nie zgęstniały ani nic się z nimi nie stało.
Plusy:
+bardzo niska cena
+całkiem dobra trwałość
+spora pojemność
+schną w zadowalającym tempie chociaż bez rewelacji
Minusy:
-kiepska dostępność
-numerki które już po powrocie do domu znikły z opakowań
Ogólnie lakiery bardzo fajne i mam w planach zakupić jeszcze chyba z 10 sztuk :) Nie są jakieś rewelacyjne pod względem trwałości czy czegoś ale moim zdaniem warto ze względu na tak niską cenę. Ja kupuję je za jedyne 2,50zł. Do tego mają bardzo ładne kolory. Przy niektórych lakierach wystarcza nawet jedna warstwa i właśnie takie planuje kupić. Te co posiadam potrzebują dwie warstwy ale może jak by się ktoś uparł i nałożył jedną grubą to też by dało radę. Na "znikające numerki" mam sposób. Mianowicie z tyłu przykleiłam karteczki taśmą klejącą z numerkiem :) Oceniła bym je na 7 na 10 pkt.

od lewej: niebieski-102, mięta-101, różowy-105, ados art de lautrec-415


Safari 105

Safari 101

Ados, art de lautrec 415


Safari 102

 Mięta nr 101 z lampą:
  
Bez lampy:
 Róż nr 105 (nie zwracajcie uwagi na skórki)
 Niebieski 102

Porównanie ten bardziej niebieski(po lewej) to Safari 101 a ten bardziej zielony ados 415
Od lewej: Ados, Safari miętowy, niebieski, różowy

4 komentarze:

  1. Super lakiery, a szczególnie miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki, ale ja nie mam zbyt dobrych wspomnień z lakierami Safari :(

    Dzięki! Co prawda obecnie działalność mojego bloga jest zawieszona, ale również dodaję do Obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczne są! kazdy jeden !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie świeże letnie kolory :)

    OdpowiedzUsuń