wtorek, 3 kwietnia 2012

Moja kuracja odżywką Eveline

 Znów będzie o odżywce Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament. Zobaczcie jak zmieniały się moje paznokcie:
 Przed kuracją:
Po 3 dniach kuracji:(efekty właściwie nie widoczne)
Po niecałym tygodniu kuracji:(widać wzrost paznokcia)

Po niecałych 2 tygodniach kuracji:(wzrostem dużo się nie zmieniło ale paznokcie są mocniejsze)
po 2 i pół tygodnia kuracji:(mocny wzrost paznokcia)
ponad 3 tygodnie kuracji:
 
Coś mnie naszło i podcięłam paznokcie, więc to jest po obcięciu paznokci:
I już po równych 2 miesiącach: (tu już nie malowałam paznokci odżywką codziennie i raz w tygodniu malowałam kolorowymi lakierami.
Oraz dziś po  ponad 2 miesiącach po kuracji:


Na koniec małe porównanie przed kuracją i po :)


Myślę że zdecydowanie widać różnice, przedtem mając o połowę krótsze paznokcie niż po kuracji już łamały mi się i miałam pożółkłe końcówki a teraz nie dość że mam bardzo długie i nie łamiące się paznokcie to jeszcze idealnie białe końcówki(no może nie są idealnie białe bo niekiedy wejdzie jakiś brudek itd. ale w porównaniu do wcześniej są bialusie) Jestem bardzo zadowolona z tego produktu szczególnie że kosztuje jedynie 10zł :) Minusem jest to że trochę wysusza skórki ale dla tak pięknych i długich paznokci można się poświęcić. Więcej informacji o odżywce w recenzji: Recenzja odrzywki Eveline
Polecam :)

5 komentarzy:

  1. wow, widać diametralną różnicę, ja używam odżywki Eveline 8w1 i też jest genialna :) działa cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz tylko ładnie je wypiłować, zadbać o skórki i pazurki będą cud miód i malina
    zapraszam do mnie
    obserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedawno zaczęłam kurację, ale niestety po 4 dniach musiałam przerwać, bo mi strasznie skórki popaliło - mimo zabezpieczania ich oliwką :( i zniszczyło mi płytkę jednego paznokcia :( Może za jakiś czas dam jej kolejną szansę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety faktycznie skórki były w gorszym stanie po tej odżywce ale poza tym nic mi się złego nie stało widocznie masz jakieś bardziej wrażliwe paznokcie i skórki :)

      Usuń