czwartek, 26 kwietnia 2012

OPI you don't know jacquez!

Hej dziś recenzja lakieru OPI o nazwie you don't know jacques!
Firma: OPI
Nazwa: you don't know jacques!
Kolor: kawa z mlekiem(brąz z domieszką mleka)
Krycie: 2 warstwy
Pojemność: 15ml
Cena: Ja kupiłam w Douglasie za 40zł czy tam 50zł ale z tego co słyszałam można dostać w sieci za połowę ceny
Trwałość: od lakieru za 50zł oczekiwałam trwałości chociaż 3 dniowej a niestety zdzierają się końcówki już na 1 lub 2 dzień a gdzieś na 4 odpryskuje
Konsystencja: w sam raz
Dostępność: Douglas, internet...
Plusy:
+duża gama kolorystyczna
 +wygodna buteleczka
+schnie w dobrym tempie
+wygodny pędzelek
Minusy:
-wysoka cena
-jak za lakier który kosztuje 40zł trwałość 2-3dniowa to zdecydowanie za mało! Mam lakiery za 10zł które są trwalsze!
 +/- spora pojemność(zaliczam jako + i - bo nie każdemu to pasuje)
Ogólnie szczerze mówiąc zawiodłam się na lakierach OPI a to jest mój pierwszy i raczej ostatni ponieważ myślę że nie warto wydawać tak dużo pieniędzy na lakier jakościowo podobny do marek za 10zł
W skali od 0 do 10 oceniam go na 5/10

Poniżej 1 warstwa:

 Dwie warstwy:





 Później dodałam brokatowe paski na jednego z paznokci:
Na ostatnim zdjęciu już widać starte końcówki na małym palcu oraz tym z brokatem a zdjęcie było robione dzień po pomalowaniu paznokci.

3 komentarze:

  1. Hej,byłaś na moim blogu i napisałaś mi komentarz za który dziękuję,tą listę zakupów napisałam,bo mi się nudziło zazwyczaj piszę,że po prostu byłam w sklepie,a tak w ogóle moja Mama też ma ten lakier:-P Ja się postaram zrobić tak proste paski,ja będę je robiła lakierem,który ma chudy pędzelek (nie wiem jak to się mówi) z Oriflame :-* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za radę w sprawie butów, te od Dorothy Perkins za 150 także nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra kolekcja !! ;) ja też uwielbiam malować paznokcie a Ty masz bardzo fajne i modne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń