środa, 4 kwietnia 2012

Recenzja szminki- Rimmel 070 airy fairy

 Dziś recenzja szminki Rimmel london w kolorze 070 airy fairy.



 A w środku prezentuje się tak:  niby nie ma drobinek a jednak widać bardzo drobne drobinki

Na ustach daje bardzo ładny efekt. Ma intensywny zapach który mi nie przeszkadza ale innym może nie odpowiadać. Szminka jest w czarnym opakowaniu jednak w słońcu widać że ma ono kolorowe drobinki i fioletowy odcień, zamyka się całkiem solidnie. Myślę że kolor pomadki będzie pasował zarówno do blondynek jak i brunetek ponieważ jest on bardzo zbliżony do naturalnego koloru ust tylko ma trochę bardziej odcień brązowy.
Cena: na przecenie kupiłam ją za 12zł a stała cena to ok. 17zł
Dostępność: Rossman, Natura, małe drogerie
Zapach: Intensywny trudny do określenia radziła bym powąchać w sklepie przed zakupem
Trwałość: Trzyma się spokojnie parę godzin(4-5h) bez poprawek
Kolor: jak pisałam wcześniej, zbliżony do naturalnego tylko bardziej wpadający w łosoś czy brąz niż nasze usta
Pojemność: 4g
data ważności: 30 miesięcy od otwarcia
Pomadka równo się rozprowadza i nie wchodzi w zakamarki ust. Ogólnie jestem z niej zadowolona i polecam :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, w sam raz na wiosnę :) Właśnie czegoś takiego szukam. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te szminke wlasnie za jej zapach.. Budyniowy - przepyszny <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ją, mam i często używam :) fajny blog dodaję do obserwacji i zapraszam do subskrypcji mojego bloga http://renia1201.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ma kolor :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor w sam raz na wiosnę :) Lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń